יום שלישי, 22 בינואר 2019

מש' הבריאות מנסה להשתיק את "צבים"

מש' הבריאות, הגוף שאחראי לתוכנית החיסונים בישראל מוטרד מאוד מהספר שלנו "צבים כל הדרך למטה - חיסונים: מדע ומיתוסים".
זה לא מפתיע. בתור הגוף שאחראי על תוכנית החיסונים בישראל, למשרד יש סיבות טובות להרגיש מאוים מספר החושף את העובדה שתוכנית זו אינה מבוססת על ראיות מדעיות מוצקות, ושלמעשה, תחום החיסונים הוא... צבים כל הדרך למטה.

כמה מודאג מש' הבריאות מ"צבים"?
קראו והחליטו אתם:

ביום בו הושק הספר (26-12-2018), פרסם ד"ר גיל יוסף שחר מאמר באתרו 'המרכז לרפואת הרמב"ם' בו הוא ממליץ על "צבים" וקובע שהספר "יחולל מהפכה" (זה). זאת לדעת - ד"ר שחר פועל כבר שנים רבות והאתר שלו, אחריו עוקבים עשרות אלפי גולשים בחודש, קיים מזה שנים. עם זאת, בדיוק שבועים לאחר פרסום המאמר, המבוסס על הפרק הראשון ב"צבים" והחושף את העובדה שניסויי הבטיחות של חיסוני השגרה לתינוקות מתוכננים מראש להונות את הציבור, זכה ד"ר שחר לקבל מכתב איום ממש' הבריאות.

את מכתב ההפחדה של מש' הבריאות אותו קיבל ד"ר שחר, והמופיע גם באתר המשרד, אתם יכולים לקרוא כאן (הקליקו על התמונה על מנת להגדילה):

אין צורך לומר שמש' הבריאות אינו עונה במכתבו לטענות שהעלה ד"ר שחר במאמרו. הוא גם אינו מנסה. עד זמן כתיבת שורות אלו, לא קיבל ד"ר שחר שום תגובה משמעותית - רשמית או אחרת - לטענות שהעלה (שכאמור, מבוססות על תוכנו של פרק 1 ב"צבים").
מטרת המכתב היא הפחדה. ניסיון להשתיק רופא אמיץ שאומר את האמת לציבור.
ניסיון להשתיק את הספר.

ואם יש מי מבין הקוראים שחושב שמועד משלוח המכתב לד"ר שחר (8 לינואר 2019) היה צירוף מקרים ותו-לא, כדאי שיחשוב שנית: מספר ימים לפני כן זכה אדם נוסף הקשור הדוקות לספר, למכתב הפחדה משלו.

גדעון כינר (ND), נטורופת מוסמך ובעל האתר "תדרים מרפאים" (זה), מארח את דף הרכישה של "צבים" (זה).
גדעון הקים ל"צבים" דף רכישה יפהפה ואינפורמטיבי, וזה, כמסתבר, הספיק להכניס אותו לרשימה השחורה של המשרד האחראי לתוכנית-החיסונים-שבטיחותה-באופן-מכוון-מעולם-לא נבדקה-כמו-שצריך.
בתאריך 3 לינואר 2019, פרסם (אך לא שלח!) משרד הבריאות מכתב איום לגדעון כינר, מכתב רצוף טעויות והאשמות בלתי רלוונטיות (נראה שמישהו מהפקידים של מש' הבריאות התרשל במלאכת הקופי/פייסט).
על המכתב אותו קיבל גדעון כינר ותשובתו - קראו פה (זה).

אנחנו בצוות צבים איננו מופתעים מתגובתו האגרסיבית של מש' הבריאות כנגד שני מטפלים אלטרנטיביים שתומכים ב"צבים" ופועלים לחשיפת האמת בנוגע לחיסונים.
בתור "מיניסטריון אמת" בסגנון "1984", האחראי על שיווקה לציבור של תוכנית חיסונים שבטיחותה מבוססת על הונאה, אין זה מפתיע שהמשרד מגיב לפרסום הספר בדרך האחת אותה הוא מכיר: השתקת האמת בכל מחיר, ולעזאזל בריאות הציבור.

אבל הפעם זה לא יעבוד לו, למיניסטריון האמת מירושלים.
מהפכת הצבים כבר החלה ואי אפשר לעצור אותה.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה